Cookie beleid sv Marvilde

De website van sv Marvilde is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Binnen de site worden er op dit moment geen analytische cookies gebruikt.

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Ledenadministratie

Ledenadministratie

Onderstaand treft u de richtlijnen aan betreffende het aan- en afmelden van (nieuwe) leden bij de ledenadministratie van s.v. Marvilde en de daarbij behorende belangrijkste regels. 
Het spreekt voor zich dat eenieder zich hier aan dient te houden, zonder uitzondering!

  • Aan- en afmelden geschiedt uitsluitend na het invullen van het digitale formulier via onderstaande link en de daarop volgende afspraak met een lid van de ledenadministratie op een donderdagavond van 19.00 uur tot 20.30 uur*.
  • Een inschrijving is pas compleet indien voldaan is aan de volgende eisen:
    - een volledig ingevuld inschrijfformulier is ontvangen door, en de intake heeft plaatsgevonden met een lid van, de ledenadministratie.
    - een kopie van een geldig identiteitsbewijs is afgegeven aan de ledenadministratie **.
    - het benodigde inschrijfgeld (contant/PIN) is ontvangen door de ledenadministratie ***
    - de ondertekende instemming voor de inning van de reguliere contributie per automatische incasso is afgegeven aan de ledenadministratie
  • Alleen in zeer uitzonderlijke gevallen kan worden afgeweken van een automatische incasso maar alleen indien daar zeer dringende redenen voor zijn en dit na overleg en met instemming van de penningmeester van s.v.Marvilde heeft plaatsgevonden.

  • Indien tijdens het seizoen een lidmaatschap wordt aangegaan, dan dient de contributie voor het lopende seizoen contant naar rato te worden voldaan. Voorbeeld:
    Het administratieve voetbalseizoen loopt van 1 augustus in enig jaar t/m 31 juli van het daarop volgende jaar ( = 12 maanden).
    vb 1:Indien een nieuw lid zich aanmeld op 1 oktober van enig jaar, dan bedraagt de contributie 10/12 x reguliere contributie.
    vb 2:Indien een nieuw lid zich aanmeld op 1 februari van enig jaar, dan bedraagt de contributie 6/12 x reguliere contributie.

  • Een aanstaand lid kan pas meetrainen nadat de hiervoor omschreven aanmeldprocedure succesvol is doorlopen.
    Indien het aanstaande lid na maximaal 3 trainingen toch besluit om geen lid te worden, dan wordt alles teruggedraaid. Het spreekt voor zich dat ook dit op een donderdagavond moet geschieden. 
    Uitzondering op het voorgaande is een aanstaand lid voor de categorie Mini’s want deze mag, zonder het doorlopen van de hiervoor omschreven aanmeldprocedure, altijd eerst een 3-tal proeftrainingen doen.

  • De ledenadministratie is verantwoordelijk voor een deugdelijke administratie, maar kan deze alleen uitvoeren indien alle (nieuwe) leden zich conform de hier omschreven richtlijnen en regels aan- cq afmelden.

  • Vragen over restitutie van contributie dienen gesteld te worden aan de penningmeester. Hij is zowel per mail, telefonisch en op donderdagavonden bereikbaar bij s.v. Marvilde. Na overleg van hem daarover met het Dagelijks Bestuur (DB) wordt besloten of er wel of niet een eventuele restitutie zal plaatsvinden.

  • Leden die voetballen in de categorie Mini’s (4 t/m 6 jarigen) en besluiten om door te gaan naar de F-categorie (vanaf 7 jaar), moeten hiervan melding maken bij de ledenadministratie voor een correcte afwikkeling van (administratieve) zaken.

  • Iedereen dient zich aan de hiervoor omschreven procedure te houden. In bijzondere andere zaken beslist de ledenadministratie.

  • Luc Croonen, de contactpersoon van de ledenadministratie is op afspraak bereikbaar op donderdagavond bij s.v. Marvilde.

    

*
De intake met een lid van de ledenadministratie vindt plaats in de kantine van s.v. Marvilde.

**
Leden (vanaf 16 jaar) dienen zich bij de intake te kunnen identificeren (paspoort, rijbewijs of id-kaart).

***
Nieuwe leden dienen bij de intake contant/PIN de eenmalige inschrijfkosten van € 15.- te betalen.

 

BETALINGEN

Nieuwe leden dienen bij het inschrijven de volgende betalingen te voldoen:

MINI'S:
- contributie via automatische incasso: € 60,00 / zonder automatische incasso € 70,00
- inschrijfkosten € 15,- (contant/PIN)

JEUGD (O08 t/m O19):
- contributie via automatische incasso: € 135,00 / zonder automatische incasso € 145,00
- inschrijfkosten € 15,- (contant/PIN)

SENIOREN (Dames, Heren en O23) :
- contributie via automatische incasso: € 190,00/ zonder automatische incasso € 200,00
- inschrijfkosten € 15,- (contant/PIN)

STEUNEND LID:
- via automatische incasso: € 40,-

 

LET OP!!

De contributiegelden voor het nieuwe seizoen worden per automatische incasso geïnd op de laatste werkdag van de maand juli die vooraf gaat aan de start van de nieuwe competitie. 

Indien u, na overleg met en instemming van de penningmeester, s.v. Marvilde niet heeft gemachtigd voor een automatische incasso van de contributie, dan dient u er zelf zorg voor te dragen dat u de contributie uiterlijk in de laatste week van juli voorafgaand aan het nieuwe seizoen heeft voldaan. Dit kan naar rekeningnummer NL30RABO0159643570 o.v.v. relatienummer

Voor het:

  • stellen van een vraag aan de ledenadministratie kunt u desgewenst ook rechtstreeks contact opnemen met Luc Croonen via zijn emailadres: [email protected]

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!